понеделник, 25 май 2009 г.

Понеделник сутрин

Понеделниците никой не обича
във вечна вярност в уикенда се врича
всеки, който понеделник сутрин спича.

Първият работен ден
често мъка е за мен.
Не е мързел, просто аз копнея
за петък вечер, събота, неделя
и чувствам че ще полудея
два дни в седмицата ако не дивея.
В крайна сметка за какво живея?
Самоцелно да забогатея?
Бягайте от тука с тея,
ще измисля как да оцелея.

Но минават бързо тея два почивни дни,
и главата все така си ме боли.
Тоя понеделник сутрин
е най-омразното ми утро.
Махмурлия, кисел, недоспал
освен ако не съм ебал
тогава кисел не важи
и усещането бодър ме държи.
Потна кожа, феромони,
т'ва е спомен за милиони
и може в понеделник сутрин
депресията да прогони.
За това съвет от мене приемете
и понеделник сутрин рано се ебете.

6 коментара:

  1. ни беше мор, ни чума беше
    ни съдбата тежък план кроеше
    война да беше или пък клане
    то все някак щеше да се разбере

    някой казват третото пришествие
    и то не беше тая сутрин в действие
    кръстоносен поход и джихад
    не струват нищо пред таз'сутришната гад

    ядрена война да беше
    свършила да бъде вече
    така си мисля в тоя понеделник
    най-омразния от всички делник

    пичку матерну и ден
    не е създаден той за мен
    понеделник че обича, ако някой каже
    сто тояги. веднага да се накаже!!!!

    ако бях на мястото на президента
    указ, не - закон ще взема на момента
    понеделник ли??? тоя ден го забранявам!!!
    и ако някой гък ми каже веднага го отстранявам

    ама кой ще е против аз знам добре
    всички шефове се наговорили братле
    понеделник рано ще те търсят
    задника от бачкане ш'ти скъсат

    сори майна, ма така е
    понеделник рано изтърпявай
    след понеделник нещата лекичко потръгват
    но седем дни по-късно пак яко ше те гърбят

    ОтговорИзтриване
  2. Добре бе бухал, как можа
    след като ме тъй добре разсмя
    да убиеш всичко детско в мен
    като напомни ми за тоз омразен ден
    след шест дни че ще ме отново чака.
    не оставяш човек да се изака
    без психоатака.

    ОтговорИзтриване
  3. призовавам аз баш бухал наш
    да изкаже се и той веднаж
    че ми е много интересно
    дали във понеделник му е лесно

    той, гърбина да му здрава, щом рече
    че понеделника отрано го влече
    да става, на работа да тича
    от сто тояги бой ше спича

    ОтговорИзтриване
  4. О, виж в стъклото, младостта си виж!
    На мен не отдадеш ли тази младост,
    дълбоко тоя свят ще огорчиш
    и ще лишиш една жена от радост.
    Чие девиче тяло няма с плам
    в прегръдките си да те вземе,
    понеделник сутрин (?) вече знам
    за ласки все ще се намери време.
    Освободен от разни облекла
    хвърли се в лекомислен полет.
    А после със очи-огледала
    се радвай, че навън е пролет.
    Мини през тялото ми като шлеп
    да търся рими после покрай теб.
    (по Шекспир)

    ОтговорИзтриване
  5. Какво се случи днес със блога,
    нима това е дар от бога?
    Доклад за грешка изгърмя
    и всичко детско в мен умря.

    За сметка на това остана трепет,
    копнеж за нежен женски шепот,
    за страстни думи на ухо
    сутрин в моето легло.

    Разсипа тези птици нощни
    с думите си тъй разкошни.
    Дружно ний желаем
    да продължаваш с рими нови
    да ни караш да мечтаем,
    да ни разтърсваш из основи.

    ОтговорИзтриване
  6. Каква приятна изненада
    да видя в блога с нощни птици,
    че в отговора на доклада
    такива чувствени лирици
    са писали за мен с наслада.
    Ако знаеш колко време
    мозъкът ми в коловоза
    на годините си дреме
    и реди проза след проза...
    Значи – за да се заеме
    стихове да съчинява,
    май че имам диагноза
    и изглежда се влошава.
    Трябва ми поредна доза
    ласки, за да оздравявам.
    Да не дава бог цироза,
    но без свян се опасявам -
    само с теб във симбиоза
    мога да се вдъхновявам
    иначе съм под угроза.

    ОтговорИзтриване