понеделник, 16 август 2010 г.

Послание

Предстоящото римувано послание
изказ е на моето желание
момата, която ума ми изпи
да ме дари със късче внимание.

Изпратих стиха в анонимен пакет
но осеях текста с препратки навред
за да може тя след почесване-две
да зацепи кой е тоз ламер-поет.

Съответно читатели - трети лица
незапознати с нашата малка игра
може да се вкарат във филм
докато видят смисъла в тези неща
но реших все пак да споделя
една специфична лирична творба:

"
Не мисля, че у теб остана колебание
за автора на настоящото послание
за това и чудя се защо
бави се това "мерси" писмо.
Нима не ти допадна
моето малко четиво?

Естествено, това е на шега.
Не чакам с благодарности торба,
но всякак ще се поуспокоя
ако получа нещо като потвърждение
че стигна в твойта пощенска кутия
на D-r Peter остроумното творение.

Познавам те от скоро, но си знам
че си доста проницателна мома
и още щом пакетчето отвори
кой е изпращача осъзна
но може би трошичка колебание
да кажеш "Знам че беше ти" те спря.
Надявам се ще оцениш това старание
и че си го получила ще ми дадеш да разбера.

А защо стихотворение?
И аз се позачудих
от де т'ва вдъхновение
но ме обзе след срещите със теб
едно приятно настроение.
Изпитах неусетно
от твойта личност удивление
и да ти кажа честно
горя от нетърпение
да се впуснем във двудневно приключение.

Дали получи се добре - не знам
със стиховете имам още хляб да ям
начален тласък даде наш'то запознаство
но като със всичко друго трябва постоянство
затова реших като за край
да си поръчам Ode less travelled
на любимеца ти Stephen Fry
"

Няма коментари:

Публикуване на коментар